پیشرانه 4 سیلندر خطی پورشه برای سال 2016
 

 مجله ماشین - کمپانی پورشه در حال طراحی و آماده سازی یک موتور توربوشارژ چهار سیلندر خطی تماماً آلومینیومی به حجم 2.5 لیتر برای استفاده در مدل های باکستر و کیمن است. به گفته مقامات پورشه با اینکه کار بر روی این موتور جدید آغاز شده اما در حال حاضر در فاز مقدماتی بوده و تا قبل از سال 2016 به بازار نمی آید.

   بدنه تمام آلومینیومی این موتور احتمالاً مشابه موتور 6 سیلندر خطی 3.8 لیتری مدل کاررا s با دو سیلندر کمتر است. این موتور از فناوری پاشش مستقیم سوخت بهره برده و انتظار می رود محدوده قرمز آن از دور موتور 7500 آغاز شده و توانایی تولید 350 اسب بخار قدرت و 487 نیوتن متر گشتاور را داشته باشد که این مقادیر به ترتیب 25 و 117 واحد بیشتر از موتور های 3.4 لیتری کنونی است.
گیربکس هفت سرعته ی pdk با بهره گیری از برنامه ریزی مجدد الگوریتم ها به همراه گیربکس شش سرعته دستی برای هماهنگی با این موتور در نظر گرفته شده است. این موتور در نسل دوم کیمن و فیس لیفت نسل سوم باکستر در سال 2016 به کار گرفته خواهد شد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1713
بازدید دیروز : 1288
بازدید هفته : 3183
بازدید ماه : 3001
بازدید کل : 465825
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2